RECOMANCIONS JOCS DE TAULA

BON INICI DE SETMANA!

UNA DE LES PROPOSTES D'AQUESTA SETMANA ERA QUE RECOMENESSIU UN JOC DE TAULA ALS VOSTRES COMPANYS I COMPANYES. ENS HEU FET ARRIBAR ELS VOSTRES JOCS DE TAULA PREFERITS, AQUÍ ELS TENIU.

ANDREY

Bon dia. Un dels meus jocs preferits al que juguem a casa es el HEDBANZ
Consisteix en posarte una carta al front del cap i haig de fer preguntes, als altres jugadors, només poden respondre SÍ o NO.
I jo haig de adivinar-ho abans de que acabi el temps.
És molt divertit!!!

ÉRIC

ÀLEX
US RECOMANO EL JOC DEL MONOPOLY, ÉS EL MEU PREFERIT.

MARTÍ


JÚLIA

Recomano el joc que em van deixar de l’aula taronja que es diu El rey de los dados, m’agrada perquè és de pensar i de contar els daus. També recomano el joc de carreras del Monza perquè m'agraden molt jugar a les carreras de cotxes. I per últim recomano el Catan perquè es pot jugar en familia.
AINARA
Recomano el joc SIN PALABRAS JUNIOR perquè és molt divertit.


TENIM GANES DE JUGAR AMB VOSALTRES!
SILVIA I ANNA

Comentaris